Estere, biznesa plāns

1. nodaļa. Uzņēmumā apraksts.

Sabiedrība ar ierobežotu atbildību ”uzņēmumā nosaukums”
Reģ. Nr. LV ************
Kr. Baronā iela 32, Rīga, LV – 1085, tel.: +371 7835402 mob.: +371 9134868
SIA “uzņēmumā nosaukums ” dibināja (vārds uzvārds) 131088 – 20576
Sabiedrības pamatkapitāls ir 4000 Ls, ir paņēmts kredīts.
Vienas kapitāla daļas nominālvērtība ir 330 Ls
SIA “uzņēmumā nosaukums ” pamatkapitāls sadalīts 3 kapitāla daļās
Zeme, uz kuras ir dibināts uzņēmums ir privātīpašums, kurš pieder (vārds uzvārds) 131088 – 20567. Šis privātīpašums ir nostiprināts Zemes grāmatā Nr.****
Mantiskais ieguldījums :
Dzīvojama māja – 3000 Ls
zemes – 1000 Ls
Uzņēmums ir jaundibināts
Uzņēmuma mērķi :
1. gūt peļņu
2. sniegt pakalpojumus, izpildot klientā vēlmes
3. izveidot uzņēmumu par monopolistu
4. ierobežot konkurenci
5. ar laiku paplašināt uzņēmumu skaitu
Īstermiņa mērķis : mantiskā ieguldījuma remonts
Ilgtermiņa remonts : izveidot vēl kādu SIA “ uzņēmumā nosaukums ” uzņēmumu kā Latvijā, tā arī ārzemēs.

1

2. Nodaļa. Pakālpojumā apraksts.

Mūsu uzņēmums „Estere” piedāvā Jūms skaistumkopšanas salona pakalpojumus.

Apkalpošanās serviss: Mēs piedāvājam Jūms labu un kvalitativu apkalpošanu.

Klientiem: Mūsu patstāvidājiem klientiem mēs pidāvājām izdēvigus piedāvājumus!

Klūt par mūsu patstāvigu klienti ir loti vienkarši!

Mēs piedāvājām Jūms:

1. frizētavas pakālpojumi:mūsu salonā strādā profesionali meistari,kuri apguva profesiju augstākos mācību iestādes.Mūsu salons piedavā jums viriešu un sieviešu frizūras,matu pagarināšanu,ka arī var uztaisīt afrikāņu bizites.Musu frizietava piedava plašu vakara frizūru izvēli.Plaša izvēle matu krāsas,maskas.

2.manikira pakalpojumi:mūsu salonā strādā profesionāli,mes piedavajam sieviešu un viriešu manikīru un pedikīru,nagu audzināšanu un nagu krasišanu.

3. solariju pakalpojumi:plaša kriemu izveli,mes piedavajam atverto solariju,izverto un stavu solariju.

2

3. Nodaļa. Tirgus izpete.

3.1.Tirgus – ir vieta, kur satiekās pircējs un pārdēvējs.
Tirgus veidi: organizēts un neorganizēts tirgus, ierobežots un neierobežots tirgus, pateriņa priekšmeta tirgus, nozāru tirgus darba spēka tirgus. Tirgus segmentācija nozīme tīrgus vai pircēju sdalīšanu, izmāntojot sēkojušās kritērijus: geogrāfiskais faktors, demonstrācijas fktors, sociāl ekonomiskais faktors, uzvēdība (psihiloģija)
Tirgus ekonomiskas virzītājspēks ir konkurence. Ar konkurenci sakarsies arī mūsu uzņēmums “ Estere”, jo līdzīgas preces pakālpojumus sniedz arī konkurenti. Konkurentu saloni ir jau iekarojuši savus patstāvīgos klientus. Bet mēs centīsimies iekarot savu, apkalpošanas kultūru un kvalitāti. Tādējādi mēs radīsim cilvēkiem izvēles iespēju.
Ja uzņēmējsabiedrību “ Estere” uzņēmumā nosaukums salīdzina ar konkurentu uzņēmumiem, tad secinām, ka tai ir gan priekšrocības, gan trūkumus.
Estere Lena Debesis Saule
Atrāšanās vieta laba laba laba laba
Apkalpošana laba viduveja zema izcila
Cēnu līmenīs augstas zemas zemas augstas
Dārbinieku pieredzē professionali professionali professionali professionali
Pakālpojumu daudzums 1.matu krasošana2.maniķirs3.solarijs 1.matu krasošana2.maniķirs 1.solarijs 1.matu griešana2.matu krasašona3.maniķirs4.pediķirs5.solarijs
Atlaidēs 10% 5% 20% 10%
Speciālie piedavājumi patstāvīgājiem klientiem Atlaižu kartes Izsaukums uz maju Atlaižu kartes Atlaižu kartes
Izmantotas produkcijās kvalitāte
Dārbinieku atteiksmē pret klientiem laba viduveja zema izcila
Kopīgs rezultāts 4 3 3 5

4

Vertējums: no 1 – 5

Secinājums: No šīs tabulās ir skaidri redzāms,kā mūsu uzņēmumā galvēnais konkurēnts ir salons „Saule’’nokārt tapēc, kā mūsu salonām ir augstākās cēnās. Lai norobežotu to konkurenci mūsu uzņēmumām ir (jāpazeminā cēnās pakālpojumiem un izveidot labu reklāmu, piesaistot pec iespējās daudz klientus).

Cienijāmie klienti!

Mēs piedāvājam Jūms aizpildit šo anketi, lai uzzinātu Jūsu velmēs un varbūt ievēst mūsu darbibā izmaiņās pēc Jūsu piedāvājumiem!

Vārds, Uzvārds, Dzimums, Vēcums ———————

1. Cik bieži Jūs apmeklējat frizieru, solāriju, kosmetologu?
2. Kā Jūs vertējāt mūsu salonā darbiniekus pieredzi un prasmi labi iztūrēties pret klientiem? (no 1–10)
3. Kādus izmaiņus Jūs gribētu ievēst mūsu salonā?
4. Kā Jūs uzskatāt, vai mūsu salonām ir vajadziga pakalpojumu papalašināšana?
(sauna, SPA, masažs un t.t)
5. Kā Jūs vertējāt mūsu salonā cēnas lielumus?(no 1–10)
6. Vai Jūs esat teikuši saviem draugiem, paziņam kā apmaklējat tieši mūsu salonu?
7. Kādus pakalpojumus pie mūms Jūs izmantojāt vissbiežāk?
8. Vai vieta, kur atrodās mūsu salons ir ērta priekš Jūms?
9. Kurā vieta pēc Jūsu domāšanās mēs verētu atklāt vel vienu skaistumkopšanās salonu?
10. Vai mūsu skaisumkopšanās salonā tēlapā vajag atvrērt kafējncu?
Paldies Jūms par anketes aizpildišānu!!!!!!

5

Anketes analīze.

Secinājumi:

1. Nedaudziem no pakalpojumiem ir jābūt domātam atsevišķi katram dzimumam.
2. Jāievero kā uzņēmumā lilelākai daļai pakalpojumu ir jabut domātam jauniem cilvekiem.
3. Uzņēmumu ir nepiecēšams dibināt Rīgās centrā.
4 Lielaka daļa klientu ir sievietēs.
5. Uzņēmumam ir iespēja nedaudz palielināt cenas un pieprasījums nesamazinās.

6. Uzņēmumam ir jāizveido plašu reklāmu.
7. Ir jāiegadājas produkciju (krēmus un citus līdzekļus) ar lielāku derīguma ilgumu.
8. Lielākai daļai produkcijas jabūt vitamīniem.
9. Uzņēmumam ir jāpiedava bezmaksas konsultācijās, lai ieinteresēt potenciālus klientus.
10. Jāizveido alternatīvu,lai pakalpojumi būtu pieiejami visiem klientiem.

6

Sortimenta tabula.

Mūsu salons „Estere’’ piedāvā Jūms plašu pakalpojumu izvēlī!

Pakalpojums Pakalpojumā veidi
Manikīrs
Pedeķirs
Matu krasošana
Matu griešana
Solarij

7

4.Nodāļa. Marketinga stratēģija.

Teritorijā, kurā plānojām atvērt mūsu salonu un turpināt dārboties ir pilnīgi atbilstoša mūsu mērķiem – „Estere” ir viegli sasniedzāms klientiem, jo atrodās Rīgas centrā, Čaka ielā. Apkārt tām tēlpām, kur mēs plānojām atvērt salonu ir daudz transportā pietūrās un ērta stāvvieta. Turklāt ieeja musu salonā izvietota ļoti izdēvīgi.

Marketinga stratēģijas un mērķi:

Mūsu uzņēmumā galvēnis mērķis ir veiksmīgi uzsākt dārbību ne tikai Latvijā, bet arī ārzemēs. Par veiksmīgu uzņēmumā attīstība tiks uzskatīta gadījumā ja skaistūmkopšanās salonām “ Estere” būs maksimāla peļņa tā darbības pirmājā gadā. Sevišķa uzmanība tiks pievērsta pakālpojumā augstai kvalitātei, pietiekoši mērenām cenām un pakālpojumā plašam sortimentam. Kā jau bija pateikts salonā pirmajos darba mēnešos tiks rīkotas bezmaksas konsultācijās un dažādas atlaides, kā arī nopietna reklāmas kompānija.

Cēnu noteikšanā:

Mēs skaidri zinām, kā cēna par pakalpojumiem nedrīgst būt augstāka par to līmenī, virs kurā zūd pieprasījums un nedrīgst būt zemāka par to līmenī, kurš sēdz uzņēmēja izmaksās.
Mūsu pieeja cenu noteikšanai ir sekojoša: pakālpojumu cenas tiks noteiktas atkarībā no konkurentu cenām. Bez šaubām, mūsu galvenais konkurents ir skaisūmkopšanās salons “ Saule”, un mums vēl pagaidam nav iespēju konkurēt ar to pēc pakalpojumu apjomiem, bet tajā paša laikā mēs varam noteikt tādas cenas, lai mūsu pakalpojumi būtu konkurentspējigi.
Izmantojot divus vai trīs pakalpojumus mūsu salonā uzreiz klients saņem 10 % atlaidi.
Patstavīgājie klientiem ir spēkā piedāvājums 15 % atlaide uz visām pakalpojumā veidiem!

Pakālpojumā virzība uz tirgū:
Reklāmas kompānija tiks sarikotā ar lozungu „vienmer uz priekšu’’

8

Reklāmas realizācija.

Savā darbība mēs izmantosīm pārliecinošu reklāmu
1 radio un televizijas reklāma
2 reklāmas prospektu izdevumi
3 reklāma Internet tiklā

9

1. Ieviešanas posms (0.-2 nedeļam):
Ieviešanas posmā izmantojām informējošo reklāmu ,lai iepazinātu potenciālo pircēju ar mūsu preci.Produkcijas daudzums palielinas,bet tas neaug strauji.
2. Augšanas posms (2.-6. nedeļas):
Augsanas posmā produkcijas daudzums palielinas strauji ,jo izmantojam parliecinošo reklāmu.Mēs palrliecinam pircejus ka mūsu prece ir labāka par konkurentu produkciju.
3. Brieduma posms (6.-∞):
Brieduma posmā uznemums izmanto parliecinoso reklāmu ,lai pateretajs neazmirsa par mūsu preces esamību un turpinaja to pirkt.Pateicoties reklāmai pardotas produkcijas daudzums nesamazinās

10

5. Nodaļa. Izmantotie resursi.

Uzņēmums nodarbojas ar pakalpojuma „relaksācija” sniegšanu, tādēļ ir svarīga atmosfēra, kas veicina relaksāciju. Tās radīšanai ir paredzēts:
1 Veikt remontu telpās:
Uzgaidāmajā telpā
Kosmetologu, maniķīru un solārijā darbības telpās
Direktora kabinetā
Friziera darbībās telpās

2 Iegādāties interjera elementus
Tie ir nepieciešami attiecīgās atmosfēras radīšanai, taču nepārspīlējot, lai radītu tīrības un kārtības iespaidu
.
3 Iegādāties mēbeles
uzgaidāmajai telpai – administratoram
– viesu virsdrēbju uzglabāšanai pakalpojuma sniegšanas laikā
– viesiem tējas baudīšanai uzgaidīšanas laikā
Frizieru, maniķieru, kosmetologu darba telpām – skapji ikdienas apģērba uzglabāšanai
– skapji viesu apģērba uzglabāšanai
– plaukti krēmu, eļļu u.c. uzglabāšanai
direktora kabinetam – darba apstākļu nodrošināšanai

4 Iegādāties mūzikas centrus
– uzgaidāmajai telpai pirmā patīkamā iespaida radīšanai
– frizieru, maniķīru, kosmetologu, solāriju darba telpās, jo relaksējoša mūzika ir pakalpojuma sastāvdaļa

Veiksmīgai salona darbībai vajadzīgi arī dažādi palīgmateriāli, kas netieši ietekmē sniegtā pakalpojuma kvalitāti:

maniķīra, solārija izmantošanās un kosmetologa pak. procesā higiēnas prasību nodrošināšanai, klienta komfortam u.c. nepieciešami dvieļi. Tie tiek mazgāti atbilstoši higiēnas prasībā pēc katras lietošanas reizes.

11