Honda veesture

HONDA

Hondas vēsture – tas vienlaikus ir stāsts par cilvēku, kurš īstajā laikā saprata, cik svarīga ir atbildība un darba pienākumu sadale.

Viņa aizrautība un dedzīgā interese par dzinējiem, īpaši par sacensībām starp divu-, trīs-, vai četrriteņu braucamrīkiem, iedvesmoja arī citus.

Soičiro Honda (Soichiro Honda) dzimis 1906.gadā Komio (Komio), Hamamatsu (Hamamatsu) kalēja ģimenē. Jau zēna gados viņš bieži palīdzēja tēvam labot velosipēdus. 15 gadu vecumā Soičiro aizgāja no mājām, lai izmēģinātu laimi Tokijā, kur sāka strādāt kā mehāniķa asistents nelielā auto remontdarbnīcā. Tur vi

i
iņa aizraušanās ar dzinējiem un motosportu kļuva vēl lielāka, viņš salika savu pirmo sacīkšu automobili, kas bija aprīkots ar lidmašīnas Curtis-Wright V8 dzinēju. Vēlāk, atgriezies Hamamatsu, S.Honda turpināja veidot sacīkšu automobiļus un nodarbojās ar dzinēju uzlabošanu. Tā viņš reiz palielināja kāda Ford markas dzinēja jaudu, uzstādot kompresoru. Pēc nostāstiem, Soičiro kādu dzinēju piestiprinājis pie rāmja slīpi, jo lielākajā daļā sacensību, kurās viņš piedalījās, trasē bijuši pārsvarā kreisie pagriezieni.

1936.gadā Soičiro Honda cieta avārijā Japānas Ātrumsacīkstēs Rallijs-1. Saduroties ar no boksa izbraucošu au
u
utomobili viņš guva daudzus lūzumus un sagrieza seju.

1937.gadā viņš nodibināja Tokai Seiki Heavy Industry Co., kur pēc daudziem neveiksmīgiem mēģinājumiem, sāka izgatavot virzuļu gredzenus. Tā kā bija sācies karš, pēc tiem bija ļoti liels pieprasījums, un Hondam bija aizvien vairāk un
n
n vairāk darba. Viņš gatavoja virzuļu gredzenus Toyotai, kā arī saņēma lielus pasūtījumus no kuģu un lidmašīnu būvētājiem. Kara beigās Hamamatsu rūpnīca cieta aviācijas uzlidojumā. Pēc Japānas kapitulācijas Honda pārdeva savu rūpnīcu Toyotai par 450 000 JPY, kas tai laikā bija vesela bagātība.

1946.gadā Hamamatsu Soičiro nodibina Honda Tehnical Research Institute, kurš iesākumā atradās vienkāršā koka mājā. Varenais uzņēmuma nosaukums norāda uz to, ka Soičiro Honda bija pilnīgi pārliecināts, ka kādā jaukā dienā viņš iekaros visu pasauli. Kiioši Kavašima (Kiyoshi Kawashima) uzsāk darbu uzņēmumā gadu vēlāk, kad bija uzsākta A-tipa divtaktu dzinēja ražošana.

Uzņēmuma mērķis

Strādājot pasaules mērogā, mēs vēlamies piegādāt visaugstākās kvalitātes produkciju par pieņemamām cenām, tādējādi apmierinot klientu vajadzības visā pasaulē.

Vadības politika

Vienmēr strādāt apņēmīgi un enerģiski;

Ņemt vērā skaņas teoriju, radīt jaunas idejas un pē

ē
ēc iespējas efektīvāk izmantot laiku;

Strādāt ar prieku, veicināt atklātu saziņu;

Nepārtraukti censties nodrošināt vienmērīgu darba gaitu;

Vienmēr atcerēties pētījumu un pūļu vērtību.

Honda ir uzņēmums, kuru vada sapņi. Mūsu pirmais ražojums 1948. gadā bija velosipēds ar motoru, un arī turpmāk uzņēmums ir piedāvājis oriģinālus produktus, kas uzlabo cilvēku iespējas pārvietoties, kā arī vispārējo sabiedrības labklājību. Mēs ar cieņu izturamies pret cilvēkiem un augstu vērtējam viņu atšķirības. Šāda pieeja uzņēmumā ir radījusi brīvu darba atmosfēru, kas arī veicina jaunradi. Šodien Honda projektē un ražo oriģinālas pr

r
roduktus un tehnoloģijas dažādiem tirgiem. Mēs piedāvājam plašu produktu klāstu sākot no motoriem līdz motorolleriem un sporta mašīnām.

Honda vienmēr ir centusies strādāt tā, lai cilvēki visā pasaulē būtu apmierināti ar mūsu sniegtajiem rezultātiem. Mēs cenšamies piedāvāt produktus un pakalpojumus, kurus attiecīgā reģiona iedzīvotāji vēlas saņemt visvairāk. Lai būtu droši, ka mēs nodrošinām atbilstību konkrētā reģiona vajadzībām, mēs ne tikai veidojam reģionālās tirdzniecības tīklus, mēs esam izveidojuši savu ražošanu tā, ka daudzi izstrādājumus ne tikai izgatavo, bet arī projektē reģionos, kur tos lietos. Pašlaik uzņēmumam ir vairāk nekā 120 rūpnīcas 29 valstīs ārpus Japānas, kur ražo motociklus, automobiļus un motorus, ko katru gadu iegādājas vairāk nekā 15 miljoni klientu.

Tajā pašā laikā Honda apzinās savu pienākumu aktīvi meklēt risinājumus, kas uzlabo vides stāvokli un drošību. Mēs cenšamies samazināt savas ražošanas ietekmi uz apkārtējo vidi visos procesa posmos, t.i. no projektēšanas un ražošanas līdz pat realizācijai. Ieviešot efektīvas enerģijas un citu dabas resursu racionālas izmantošanas politiku, samazinot bīstamos izmešus, projektējot transporta līdzekļus ar ekonomisku degvielas patēriņu un ceļot videi nekaitīgas rūpnīcas, mēs palīdzam uzlabot apkārtējās vides stāvokli.

Kā transporta līdzekļu ražotāji mēs uzskatām par savu pienākumu projektēt mašīnas, kas ir drošas ne tikai braucējiem, bet arī gājējiem. Mūsu mērķis ir veicināt drošāku braukšanu ar transporta līdzekļiem un padarīt pārvietošanos drošāku visiem.

Jau kopš dibināšanas Hondas darbību ir vadījuši sapņi. Mūsu pirmais un vēl joprojām esošais sapnis ir uzlabot apstākļus visā pasaulē. Mēs pakāpeniski īstenojam šo sapni, piedāvājot visaugstākās kvalitātes produktus par pieņemamu cenu.

Mūsu uzdevums ir piedāvāt produktus, tehnoloģijas un pakalpojumus, kas dod labumu sabiedrībai un uzlabo cilvēku dzīves apstākļus. Tāpēc mēs vienmēr esam vadošie, piedāvājot jaunas tehnoloģijas, kas padara pārvietošanos ar transporta līdzekļiem drošāku un videi nekaitīgāku. Mūsu ceļā ir izaicinājumi un mēs esam tiem gatavi, apņēmības pilni veidot labāku nākotni.

Mēs esam pieņēmuši izaicinājumu darīt to, kas ir pa spēkam tikai Hondai – radīt jaunas vērtības jaunu produktu un pakalpojumu veidā, kas atbilst mūsu mobilās sabiedrības vajadzībām un ir saskaņā ar apkārtējo pasauli.

Radot jaunas vērtības klientiem, paplašinot globalizētas darbības un radot drošus un videi nekaitīgus risinājumus nākamajām paaudzēm, Honda cenšas būt par uzņēmumu, kura pastāvēšanu augstu vērtē cilvēki visā pasaulē.

Leave a Comment